Disco

Sexually Disco 4 :

* Mi principal blog dedicado exclusivamente a la música disco en diferentes idiomas y estilos,solo registros poco usuales y extremadamente raros,este es el blog que no distingue ''sabores'' acá encontrarás de todo un poco.

Wednesday, June 25, 2014

Desireé - Goodbar Won't Ya Take Me Home Tonight / Mi Amore 1978 Maxi

Buy

 Link

    Mixed At – H & L Sound Studio
    Engineer – Steve Jerome
    Executive-Producer – Stanley J.Cohen
    Producer [Assistant] – Linda Ferrara
    Producer, Arranged By – John Ferrara
    Synthesizer [Syns Programmed] – Jordan Kaplan
    Vocals – Quiet Storm


 Tracklist :

A     Goodbar Won't Ya Take Me Home Tonight

Lyrics By – Tony Passanesi 
Music By – John Ferrara

B     Mi Amore

Music By, Lyrics By – John Ferrara

''Mi Amore''



Style : Electronic Disco,Funk/soul

 Buy

No comments:

Post a Comment